ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Επωνυμία : ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ

ΑΦΜ: 063029266

ΔΟΥ: Γ’ ΠΑΤΡΩΝ

ΕΔΡΑ: Μουρύζη 51 Πατρα

ΓΕΜΗ: 45889722000

H ιστοσελίδα www.myhomeluxury.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης της  ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ με ΑΦΜ 063029266, ΔΟY Γ΄ Πατρών, με δραστηριότητα το «Γενικό Εμπόριο». Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην Μουρούζη 51 , στην Πάτρα. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του Internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά. Στην ιστοσελίδα μας (website) δίνουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας να ενημερώνονται για το υπάρχον απόθεμα στο  φυσικό μας καταστήματα www.myhomeluxury.gr .
Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.myhomeluxury.gr συνεπάγεται την αποδοχή των παρακάτω όρων. Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών τις ΕΤΑΙΡΙΑΣ από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης τις ΕΤΑΙΡΙΑΣ ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.

 1. Διαθεσιμότητα προϊόντων 

Τα προϊόντα όπου εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να μην είναι πάντα σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που το επιλεγμένο προϊόν από τον πελάτη δεν είναι σε διαθεσιμότητα θα ενημερωθεί για την εκτιμώμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης την ίδια ή την επόμενη μέρα από την μέρα που πραγματοποίησε την παραγγελία. Σε περίπτωση που θα υπάρξει οποιαδήποτε καθυστέρηση θα καταβάλουμε κάθε φιλότιμη προσπάθεια να σας κρατάμε ενήμερους. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιουδήποτε πελάτη την παραγγελία και να επιστρέψουμε οποιαδήποτε χρήματα κατέβαλε σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.myhomeluxury.gr δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με τα προϊόντα ή τις  υπηρεσίες που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η Εταιρία επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

Εικόνες προϊόντων και περιγραφές 

Τα χρώματα των εικόνων των προϊόντων όπως απεικονίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να έχουν επηρεαστεί από την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε προκειμένου να έχετε πρόσβαση στην σελίδα μας και από τα display settings που έχετε ορίσει στον υπολογιστή σας και εμείς δεν έχουμε καμιά πρόσβαση. Η εταιρία κάνει το καλύτερο δυνατό για μια αξιοπρεπή και πιστή απεικόνιση των χρωμάτων.

Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή 

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.myhomeluxury.gr αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και την κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Ο Χρυσοβαλάντης Καλαντζής επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.myhomeluxury.gr απαιτούνται:

1.    Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.

2.    Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.

Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του www.myhomeluxury.gr θα σας συμβουλεύαμε όμως να γίνετε μέλος του www.myhomeluxury.gr, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συμπληρώστε στη φόρμα το e-mail σας & το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και κάντε login στο χώρο μελών. Αν δεν είστε μέλος πατήστε το πλήκτρο δημιουργίας νέου λογαριασμού. Συμπληρώστε στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους ένα ενεργό email λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Ακόμα και στην περίπτωση που δεν γίνετε μέλος θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για την σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.

2.1 Διαδικασία Παραγγελίας

Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα.

Στο 1ο βήμα μπαίνοντας στην φόρμα «καλάθι αγορών» θα σας ζητηθεί ο Ταχυδρομικός Κώδικας της διεύθυνσης προορισμού των αγορών σας, καθώς και ο επιθυμητός τρόπος αποστολής, προκειμένου με “Μεταφορική εταιρεία» (Για δέματα μεγάλου όγκου και βάρους) ή με “Εταιρεία ταχυμεταφοράς-Courier ” (Για μικρά δέματα) ώστε να γίνει ακριβής υπολογισμός του κόστους αποστολής. Το ποσό αποστολής που θα σας εμφανιστεί κατά την προσθήκη των εμπορευμάτων στο καλάθι αγορών, θα αφορά κόστος αποστολής για παραλαβή από πρακτορείο.

( Παραλαβή παραγγελιών από το γραφείο της μεταφορικής στην Πόλη σας! )

*Οι παραγγελίες θα αποστέλλονται με προπληρωμή (με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) και σε ελάχιστα προϊόντα μας θα υπάρχει και η δυνατότητα αντικαταβολής.

** Το κόστος μεταφοράς διαμορφώνεται ανά είδος και ανά περιοχή (για πληροφορίες καλέστε μας στο  2614 006976 email : info@myhomeluxury.gr

*** Για παράδοση στο χώρο σας (για δέματα μεγάλου όγκους ή βάρους)  ενδέχεται επιπλέον χρέωση από την μεταφορική εταιρία. 

Αυτό είναι απαραίτητο πριν οδηγηθούμε στο επόμενο βήμα. Αφού υπολογιστεί και το μεταφορικό κόστος πατάμε το πλήκτρο Συνέχεια Παραγγελίας  το οποίο μας οδηγεί στο 2ο βήμα.

Στο 2ο βήμα θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος ή να κάνετε νέα εγγραφή. Σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να κάνετε αγορές ως απλός επισκέπτης χωρίς απαραίτητα να γίνετε μέλος, καταχωρώντας όμως όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

2.2 Αν κάνετε είσοδο ως μέλος στο site

Στο 3ο βήμα θα σας ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση: α) αν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο β) όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση, στοιχεία και διεύθυνση τιμολόγησης, καθώς και στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης. 

Επιλέγετε επίσης τον Τρόπο Πληρωμής. Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με 1) Αντικαταβολή 2) Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, 3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (με την επιλογή θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι λογαριασμοί)  

Ανάλογα τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, σας «φορτώνει» και η αντίστοιχη φόρμα.

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης τους οποίους σας προτείνουμε να έχετε διαβάσει προτού ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας πατώντας το πλήκτρο Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο της παραγγελίας σας πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

2.3 “Καταχώριση παραγγελίας”: Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.

“Αναμονή κατάθεσης”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, αναμένεται η κατάθεση του ποσού για την αποστολή των προϊόντων ΠΡΟΣΟΧΗ ! Η παραγγελία σας θα ακυρωθεί εάν δεν λάβουμε το εγγαφό κατάθεσης εντός 24 ώρων . – Άφορα παραγγελίες που έχει δηλωθεί σαν τρόπο πληρωμής η Τραπεζική Κατάθεση-

“Επεξεργασία”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και εκτυπωθεί από συνεργάτη της εταιρίας μας ο οποίος την ελέγχει αρχικά ως προς την ορθότητα της. Μετέπειτα, η παραγγελία σας περνάει στο στάδιο συγκέντρωσης των προϊόντων στην αποθήκη μας.

“Πλήρης”: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και μεταφέρονται στο σταθμό μεταφόρτωσης της πόλης σας για να τα παραλάβετε από εκεί ή  κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική ή κούριερ να σας τα φέρουν στο χώρο σας.

“Παράδοση παραγγελίας”: Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν παραδοθεί στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας.

2.4 “Ακυρώθηκε“: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη, συνήθως μετά από συνεννόηση μαζί σας.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει.

Το www.myhomeluxury.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

2.5 Διαδικασία πραγματοποίησης παραγγελίας μέσω e-shop 

Συμπλήρωση ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.Την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, με την ηλεκτρονική επιλογή «ΑΠΟΔΟΧΗ» που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο. Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το

2.6 Τηλεφωνικές παραγγελίες. Μπορείτε να υποβάλλεται την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο my home luxury στα τηλέφωνα που αναφέρονται στη σελίδα του www.myhomeluxury.gr . Οι ημέρες και ώρες που δύναται να πραγματοποιηθούν οι τηλεφωνικές παραγγελίες είναι Δευτέρα – Παρασκευή από 09:00 – 21:00 και Σάββατο από 09:00 – 15:00. Κατά την τηλεφωνική σας κλήση μας περιγράφετε το Προϊόν που θέλετε να παραγγείλετε και μας αναφέρετε τα στοιχεία πληρωμής και αποστολής που αναφέρονται στη σελίδα μας και περιγράφονται στο παρόν. Για τις τηλεφωνικές σας παραγγελίες μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους εξής τρόπους πληρωμής: αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πληρωμή στο φυσικό κατάστημα. Σας ενημερώνουμε πως οι κλήσεις τηλεφωνικών παραγγελιών δεν καταγράφονται. Κατόπιν ολοκλήρωσης της τηλεφωνικής σας παραγγελίας,  θα σας αποστείλουμε ένα επιβεβαιωτικό sms ή vibermessage  προς ενημέρωσή σας σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Όταν τα προϊόντα σας είναι έτοιμα προς αποστολή, θα λάβετε επίσης ένα ενημερωτικό sms.

 www.myhomeluxury.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

3. Ενημέρωση Εξέλιξης Παραγγελίας 

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά (με e-mail) αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν διευκρινίζεται με ή χωρίς Φ.Π.Α., ενώ το www.myhomeluxury.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

Η ενημέρωση της εξέλιξης της παραγγελία σας θα γίνεται μέσω e-mail. 

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. 


4. Τρόποι Πληρωμής 

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.myhomeluxury.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

4.1 Πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα Mέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, Diners Mε χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. 
Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.

4.2. Αντικαταβολή, Αποστολή με Courier . Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με την εταιρία ταχυμεταφοράς και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής για όλη την ΕΛΛΑΔΑ και Κύπρο.

ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και Κύπρο το ποσό τις αντικαταβολής είναι 3€ για τα τιμές έξοδα αποστολης θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα 6. εξοδα αποστολής  . Οι τιμές του κόστους αποστολών συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 

4.3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:  Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε λογαριασμό της εταιρίας.

Όνομα δικαιούχων:  ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ

IBAN: GR1601405300530002002028781
Τράπεζα Alpha Bank

ΙΒΑΝ:GR7801725030005503052573556
Τράπεζα Πειραιώς

Τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον εντολέα.

Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να γίνει συμπληρωματική κατάθεση με τα έξοδα της τράπεζας.

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας Email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο info@myhomeluxury.gr. Εναλλακτικά μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2614 006976 . Οι συναλλαγές θα εκτελούνται εφόσον  το ποσό πιστωθεί στο λογαριασμό της εταιρίας (το valeur εξαρτάται από την εκάστοτε τράπεζα).        

5. Παράδοση Προϊόντων 
A. Τόπος παράδοσης. Τα Προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση που δηλώνεται κατά την παραγγελία, εντός της Ελληνικής Επικράτειας και Κύπρο
Β. Τρόπος και Χρόνος παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης των Προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες καθόσον ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις για λόγους μη αναγόμενους σε δική μας ευθύνη. 

Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στους παρόντες Όρους Χρήσης, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα καταχώρησης.

Τα Προϊόντα αποστέλλονται αποκλειστικά της εταιρείας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής για Ελλάδα και Κύπρο. Για ογκώδη προϊόντα, οι μεταφορές εκτελούνται μέσω μεταφορικής εταιρείας Κατά την αίτηση της παραγγελίας σας μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα προϊόντα. Ειδικότερα ισχύουν τα παρακάτω, με επιφύλαξη λόγων ανωτέρας βίας και μη αναγόμενους σε δική μας υπαιτιότητα:
Για παραδόσεις εντός ελληνικής επικράτειας:
τα Προϊόντα παραδίδονται εντός μιας (1) έως επτά (7) εργασίμων ημερών από την ημέρα αποστολής.

Για παραδόσεις στην Κύπρο:
Τα προϊόντα παραδίδονται εντός 7-11 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αποστέλλεται με τη συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρεία, ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 3 με 7 εργάσιμες ημέρες ως ανωτέρω. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αποστέλλεται με μη συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρεία, ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται ανάλογα με την πολιτική της κάθε εταιρείας και δεν εξαρτάται από εμάς.
Ωστόσο να σημειωθεί ότι το κόστος διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος της αποστολής σύμφωνα με τα ανωτέρω. Για πληροφορίες αναφορικά με το κόστος αποστολής, θα πρέπει να μεταβείτε στην Ενότητα 6 «έξοδα αποστολής».
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση το www.myhomeluxury.gr συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές..
Παραδόσεις προϊόντων πραγματοποιούνται από Δευτέρα μέχρι και Σαββατο από τις 9:00 μέχρι τις17:00.
5.Γ Καθυστέρηση Παράδοσης. Η Επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των Προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) Προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση, ενδεικτικά αναφερόμενες, που (α) το Προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κωλύματος στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ., με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, επιδημίες και πανδημίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας, το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας, την αποστολή ή/και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών για λόγους που είτε ανάγονται στο πρόσωπο της εταιρείας μας είτε στου προμηθευτή, μεταφορέα ή άλλου συνεργάτη μας, (γ) υπάρχει έλλειψη επαρκούς αποθέματος (stock). Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το Προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Εφόσον δεν ανταποκριθείτε στην όποια επικοινωνία μας για δέκα (10) ημέρες, η παραγγελία σας ακυρώνεται. Σε περίπτωση που κατά την επικοινωνία μας δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Επιχείρησή μας στα ή στη ηλεκτρονική διεύθυνση info@myhomeluxury.gr στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας στο σύνολο της ή σε μέρος αυτής.
5.Δ Ευθύνη κατά την παράδοση. Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία μας παραμένει η μόνη υπεύθυνη για τυχόν βλάβη ή απώλεια των προϊόντων σας μέχρι εσείς (ή τρίτοι που εσείς θα έχετε εξουσιοδοτήσει) να αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των Προϊόντων.
Εάν κατά την ορισθείσα ημερομηνία παράδοσης εσείς δε βρίσκεστε στη δηλωθείσα διεύθυνση για να παραλάβετε τα Προϊόντα και αφού αποτύχουν να επικοινωνήσουν μαζί σας και τηλεφωνικά για την παράδοση, η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή/και οποιοσδήποτε επιλεγμένος από εσάς πάροχος υπηρεσιών μεταφορών ή ταχυμεταφορών θα προσπαθήσουν άλλη μία (1) φορά, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Ρητά συμφωνείται και κατ’ εξαίρεση του γενικού κανόνα της ευθύνης που μας αφορά, φέρετε εσείς την ευθύνη απώλειας ή βλάβης των Προϊόντων, τα δε Προϊόντα φυλάσσονται σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής και με δική σας δαπάνη.

6. ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για αποστολές εντός Ελλάδος όπου η Εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική οι καταναλωτές ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 99 ευρώ. Για αγορές κάτω των 99 ευρώ, υπάρχει επιβάρυνση 3 ευρώ σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, και η παρακάτω χρεώσεις

- Για αποστολή βάρους έως και 1-3 κιλά , η χρέωση ανέρχεται σε 2,00€.
- Για αποστολή βάρους έως τα 3-6 κιλά , η χρέωση ανέρχεται σε 4,00€.
- Για αποστολή βάρους έως τα 6-10 κιλά , χρέωση ανέρχεται σε 7,00€.
- Για αποστολή βάρους από 10 έως και 17 κιλά , η χρέωση ανέρχεται σε 12,00€.
- Για αποστολή βάρους από 17 έως και 25 κιλά , η χρέωση ανέρχεται σε 25,00€.
Για Κύπρο  όπου η Εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική υπάρχει επιβάρυνση 3 ευρώ σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, και η παρακάτω χρεώσεις 

-Για αποστολή βάρους απο 0-3 κιλά € 8

-Για αποστολή βάρους 3-5 κιλά  € 10,5

-Για αποστολή βάρους 5-10 κιλά  € 15,5


Ενδέχεται κατά καιρούς να προβαίνουμε σε πολιτικές εκπτώσεων ως προς τα μεταφορικά κόστη κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, ενημερώνοντάς σας στην αρχική μας σελίδα (homepage) ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

7. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
7.1. Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος. Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία δέκα πέντε (15) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση αναφορικά με την επιθυμία σας να επιστρέψετε το προϊόν(τα) (αναίτια υπαναχώρηση). 
Η ως άνω προθεσμία των δέκα πέντε (15) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ορίζεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα), αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει με μία παραγγελία περισσότερα από ένα προϊόντα, τα οποία έχετε επιλέξει/δηλώσει να παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω ξεκινάει από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσατε τη φυσική κατοχή του αγαθού προς αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, αν η λήξη της προθεσμίας συμπίπτει με Σαββατοκύριακο ή επίσημη αργία, παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι όσα αναφέρονται στο παρόν άρθρο αλλά και στους παρόντες Όρους Χρήσης αφορούν αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές, κατά την έννοια του άρθρου 3 στ. 1 του ν. 2251//1994, ήτοι αγορές από «κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο […] ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα». Ως εκ τούτου, οι υποχρεώσεις μας που αναφέρονται στους όρους αυτούς, και ιδίως το δικαίωμα της υπαναχώρησης, αφορά αγοραστές που ενεργούν για την αγορά των προϊόντων μας ως φυσικά πρόσωπα και προβαίνουν σε παραγγελίες και αγορές για σκοπούς άσχετους με την επαγγελματική ή επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Για να διασφαλίσουμε την εξυπηρέτησή σας κατά την άσκηση του δικαιώματός σας ως καταναλωτών, σας γνωρίζουμε ότι:
-              αν αγοράσετε από τον e-shop εσείς και αιτηθείτε την έκδοση απόδειξη λιανικής πώλησης τότε τεκμαίρεται, για εσείς σκοπούς εκπλήρωσης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ότι εσείς ενεργείτε ως καταναλωτής, ενώ
-              αν αγοράσετε και αιτηθείτε την έκδοση τιμολογίου τότε αγοράζετε στο πλαίσιο της επαγγελματικής σας δραστηριότητας και άρα στερείστε την ιδιότητα του καταναλωτή και δεν έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης βάσει του παρόντος 

7.2. Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 7.1 ανωτέρω, οφείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του σύμφωνα με τα ανωτέρω, να μας ενημερώσετε για τυχόν απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την Σύμβαση Πώλησης που έχουμε συνάψει, με μια ξεκάθαρη δήλωσή σας (πχ επιστολή) την οποία θα αποστείλετε με ένα από τους παρακάτω τρόπους:
•με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική μας διεύθυνση: Τμήμα Επιστροφών my home luxury Μουρούζη 51 Πάτρα
•με τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της www.myhomeluxury.gr στα τηλέφωνα +30 2614 006976
•συμπληρώνοντας τη «ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ΑΛΛΑΓΗΣ» που βρίσκεται συνημμένα στο δελτίο αποστολής κατά την παραλαβή του προϊόντος. Το έντυπο πρέπει να το σταλεί μαζί με τα προϊόντα στην διεύθυνση : Τμήμα Επιστροφών my home luxury Μουρούζη Πάτρα
•Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@myhomeluxury Με την ηλεκτρονική αποστολή του Αιτήματος της Υπαναχώρησης, η Εταιρεία μας θα σας αποστείλει χωρίς καθυστέρηση στο email που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ή την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, επιβεβαίωση λήψης του αιτήματός σας.
Προς διευκόλυνσή σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το συνημμένο στους παρόντες Όρους ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ, το οποίο μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το αποστείλετε/ επισυνάψετε σύμφωνα με τα παραπάνω. Η χρήση του συνημμένου Εντύπου δεν είναι υποχρεωτική.

7.3. Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Ρητά συμφωνείτε ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς του αιτήματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.
Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς στη διεύθυνση: Τμήμα Επιστροφών myhomeluxury, Μουρούζη 51 Πάτρα το Προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε άμεσα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα πέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία περιήλθε σε εμάς η ανακοίνωση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα Προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 15 ημερολογιακών ημερών, ως ανωτέρω ορίζεται. Επίσης τα προϊόντα από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε, μπορούν να επιστραφούν και από εσάς σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα myhomeluxury. Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος για το οποίο η πληρωμή είχε γίνει με αντικαταβολή, σημειώνονται πάνω στη «ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ΑΛΛΑΓΗΣ» που μας παραδίδετε τα στοιχεία τραπέζης σας για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα που είχατε καταβάλει. Σε κάθε περίπτωση, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και συνεννόησης με το Τμήμα Επιστροφών, μπορείτε να εσωκλείσετε τη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ΑΛΛΑΓΗΣ στο δέμα με το επιστρεφόμενο προϊόν και να μας τα αποστείλετε ταυτόχρονα, εντός 15 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αποτελεί βάσει νόμου δική σας υποχρέωση να αποδείξετε σε εμάς την εμπρόθεσμη άσκησή του (την ημερομηνία που το αίτημα της υπαναχώρησης υποβλήθηκε στην εταιρεία μας), προκειμένου να υπολογίσουμε και εμείς με τη σειρά μας τις νόμιμες προθεσμίες που προκύπτουν από το παρόν και το νόμο.
Το κόστος της επιστροφής των προϊόντων από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε, το αναλαμβάνετε εσείς. Ωστόσο αν χρησιμοποιήσετε την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία η Εταιρεία μας συνεργάζεται, το κόστος επιστροφής είναι 5€ για επιστροφές εντός Ελλάδος, το οποίο κόστος επιστροφής δε θα καταβάλλετε εσείς στην εν λόγω εταιρεία ταχυμεταφοράς απευθείας, αλλά θα σας αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό που η Εταιρείας μας οφείλει να σας επιστρέψει συνεπεία της υπαναχώρησης σύμφωνα με το νόμο και τους όρους του παρόντος. Σας παροτρύνουμε να επιλέξετε από τις συνεργαζόμενες με εμάς εταιρείες ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική για Ελλάδα και Κύπρο), οι οποίες παραδίδουν με ασφάλεια και συνέπεια στο χώρο μας, καθότι για λοιπές εταιρείες ταχυμεταφορών των οποίων την πολιτική δεν γνωρίζουμε, δεν θα μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στο χώρο μας. Σε κάθε περίπτωση, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία, υπό την προϋπόθεση ότι παραδίδει στο χώρο μας, ήτοι στη διεύθυνση που αναγράφεται στο έντυπο επιστροφής. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών για να επιστρέψετε το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, καταβάλλετε απευθείας σε αυτή το κόστος επιστροφής που θα συμφωνήσετε με την εν λόγω εταιρεία ταχυμεταφοράς. Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα που επιβαρυνθήκατε για την αρχική αποστολή των προϊόντων. Πάντως σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζετε ότι φέρετε την ευθύνη και το κόστος για τυχόν τυχαία καταστροφή, ζημία, απώλεια ή καθυστέρηση μέχρι και την παράδοση σε εμάς και στο χώρο μας των επιστρεφόμενων προϊόντων και της τυχόν επιγενόμενης αδυναμίας μας να παραλάβουμε χωρίς δική μας υπαιτιότητα το επιστρεφόμενο προϊόν ή/και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα που καταβάλατε για την παραγγελία από την οποία υπαναχωρείτε.
7.4. Υποχρεώσεις της Εταιρείας. Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στο παρόν, εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς συμπεριλαμβανομένων και των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), αφαιρώντας ωστόσο το κόστος επιστροφής σε περίπτωση που χρησιμοποιήσατε για την επιστροφή των προϊόντων μία από τις συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα ανωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός είκοσι (20) ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα και με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 7.5. Η επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον η αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε έγινε με αντικαταβολή, πραγματοποιείται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης, καθόσον με την αποδοχή των παρόντων όρων ρητά και ανεπιφύλακτα μας δηλώνετε ότι συναινείτε σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής των χρημάτων σας συνεπεία υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν στο λογαριασμό σας που πραγματοποιήθηκε η χρέωση. Εάν παραγγείλατε το προϊόν από το e-shop μας και το παραλάβατε από το φυσικό μας κατάστημα, η επιστροφή του τιμήματος μπορεί να γίνει καταρχήν με το μέσο με το οποίο εξοφλήσατε εσείς το τίμημα. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν, θα σας επιστρέφεται το σύνολο του τιμήματος μέσω τραπέζης ή σε πιστωτικό υπόλοιπο.
Έχετε το δικαίωμα,και όχι την υποχρέωση, εναλλακτικά αντί για επιστροφή των χρημάτων σας σύμφωνα με τα ανωτέρω σε περίπτωση υπαναχώρησης, να επιλέξετε την πίστωση των χρημάτων σας στο Λογαριασμό σας που τηρείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αιτηθείτε για την πίστωση ρητά στην αντίστοιχη επικοινωνία σας περί υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που δε δηλώσετε κατά την υποβολή του αιτήματος της υπαναχώρησης την επιθυμία σας για πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε σύμφωνα με τα ανωτέρω, το ποσό θα σας επιστραφεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η πίστωση θα είναι ανάλογη με το κόστος της επιστροφής σύμφωνα με τα ανωτέρω.Δηλαδή, αν επιλέξετε κάποια από τις συνεργαζόμενες με εμάς εταιρείες για την επιστροφή της παραγγελίας από την οποία υπαναχωρείτε και παράλληλα προτιμήσετε την πίστωση της αξίας της εν λόγω παραγγελίας στο Λογαριασμό σας που τηρείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, η εταιρεία μας θα πιστώσει σε αυτόν (Λογαριασμό) ποσό ίσο με την αξία της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης) αφαιρουμένων των εξόδων επιστροφής (5 ευρώ) εφόσον πρόκειται για επιστροφή από Ελλάδα, ενώ στην περίπτωση που επιλέξετε άλλον τρόπο επιστροφής, θα σας πιστωθεί ακέραιο το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων παράδοσης). Το ποσό της πίστωσης στο Λογαριασμό σας που τηρείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνεπεία των ανωτέρω, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε χωρίς περιορισμούς μόνο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και όχι στα φυσικά μας καταστήματα.

7.5. Επιστροφή Προϊόντων λόγω υπαναχώρησης.Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σας μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Σε καμία περίπτωση δε θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει πως τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί, δηλαδή να μην έχουν υποστεί χρήση περαιτέρω της δοκιμαστικής την οποία θα πραγματοποιούσε κάποιος σε ένα φυσικό κατάστημα, διαφορετικά θα θεωρούνται ως μη αποδεκτά από την Εταιρεία μας και επομένως το δικαίωμα της υπαναχώρησης ως μη ασκηθέν. Το προϊόν ενδεικτικά πρέπει:

α.Να μην έχει πλυθεί
β.Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
•μαξιλάρια ύπνου

και εν γένει προϊόντα που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για λόγους υγιεινής.
Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας, πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων. Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης ή εφόσον το επιλέξετε για να γίνει η πίστωση/αλλαγή, θα πρέπει το προϊόν που παραλάβαμε συνεπεία της υπαναχώρησής σας, να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα (απόδειξη, έντυπο επιστροφής ή/και αποδεικτικό επιστροφής, διακριτικά καρτελάκια του προϊόντος). Η Εταιρεία ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την δοκιμή που θα πραγματοποιούσε ένας υποψήφιος πελάτης σε φυσικό κατάστημα, η οποία είναι η άκρως απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας των.
Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά η Εταιρεία δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

7.6 Όροι εγγύησης
Η χρονική διάρκεια της εγγύησης σύμφωνα με τον Ευρωπαίο νόμο σας καλύπτει για 2 έτη από την παραλαβή του προϊόντος
Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα myhomeluxury.gr  . Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα επιστροφών της εταιρείας myhomeluxury.gr . Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχθούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.
Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται το χρηματικό ποσό της αγοράς του προϊόντος.

8. ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ
8.1. Τα δικαιώματα του Καταναλωτή. Διαδικασίες άσκησης δικαιωμάτων. Σε περίπτωση αποστολής λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, έχετε το δικαίωμα, όπως εντός 15 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα της Εταιρείας μας και μας αναφέρετε το ελάττωμα στο προϊόν ή το λάθος μας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας και μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το προϊόν με το σωστό/ μη ελαττωματικό προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει το συνολικό κόστος επιστροφής και αποστολής εκ νέου του σωστού/ μη ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον η επιστροφή του λάθος/ ελαττωματικού προϊόντος και η αποστολή του νέου πραγματοποιηθούν μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής, σε περίπτωση που η επιστροφή του ελαττωματικού/ λάθος προϊόντος πραγματοποιηθεί από Ελλάδα και Κύπρο. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο και αιτία επιθυμείτε άλλον τρόπο επιστροφής/ αποστολής, θα αναλάβετε το επιπλέον κόστος που προκύπτει από το δικό σας μέσω μεταφοράς σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφοράς ή της επιλεγόμενης μεταφορικής.
Ρητά αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι η αντικατάσταση προϊόντος, τελεί υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας του σωστού/ μη ελαττωματικού στα καταστήματά μας κατά το χρόνο που μας ενημερώνετε σχετικά. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση, είτε θα εκδώσουμε πιστωτικό είτε θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς συμπεριλαμβανομένων και των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους επιστροφής/παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο επιστροφής/παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 5-7 εργάσιμων το πολύ ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα και με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 7.5. Ρητά συμφωνείτε ότι η αντικατάσταση των προϊόντων των οποίων η παραγγελία εκτελέστηκε λάθος, πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η Εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις, άλλες από το αναφερόμενο ελάττωμα, προϊόντα που δεν συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (απόδειξη, διακριτικά καρτελάκια προϊόντος, συσκευασία προϊόντος) τα οποία λάβατε από εμάς. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, όπως επιφυλαχθεί την αντικατάσταση του ή επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν έχει επαρκή στοιχεία που να την καθιστούν υπαίτια για το ελάττωμα στο προϊόν.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης αποκλείονται, όπως και πάσης φύσεως αξιώσεις για βλάβες της υγείας, ζωής και σωματικής ακεραιότητας.

9. cookies
Το myhomeluxury.gr  έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (text files), τα οποία απoστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, επιτρέποντας σε ιστοσελίδες όπως το myhomeluxury.gr να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικές ανωμαλίες, να συλλέγονται πολλαπλές επιλογές του χρήστη, να αναγνωρίζουν τους συχνούς χρήστες, να διευκολύνουν την πρόσβαση τους σε αυτή, και για τη συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε ταcookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες αλλά και μας επιτρέπουν να σας παρουσιάσουμε διαφημιστικό & επιμορφωτικό περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι τα cookies είναι απόλυτα αναγκαία προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα www.myhomeluxury.gr

Τα cookies χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες:

– Αναγκαία Cookies .Επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι, την αποθήκευση προϊόντων στη wishlist, την ηλεκτρονική πληρωμή. Χωρίς αυτά τα απαραίτητα Cookies, πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος , περιορίζεται η προσωπική σας εμπειρία πλοήγησης καθώς και βασικές λειτουργίες υπολειτουργούν.

– Cookies λειτουργικότητας. Αυτά τα cookies θυμούνται τις προτιμήσεις σας κατά την περιήγηση σας στην ιστοσελίδα μας, ώστε να μπορούμε να σας προτείνουμε τα κατάλληλα προϊόντα με βάση τις ανάγκες σας βοηθώντας σας έτσι να βρίσκετε πολύ πιο εύκολα αυτό που αναζητάτε.

– Cookies επιδόσεων. Τα cookies επιδόσεων συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με το πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας. Μας επιτρέπουν να δούμε ποιες σελίδες επισκέπτονται πιο συχνά, μας ενημερώνουν εάν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα κατά την πλοήγηση κλπ. Αυτά τα cookies δεν συλλέγουν πληροφορίες που προσδιορίζουν τον επισκέπτη καθώς οι πληροφορίες είναι συγκεντρωτικές και ως εκ τούτου, ανώνυμες. Χρησιμοποιούνται μόνο για να τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

– Cookies Διαφήμισης. Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να παρέχουν διαφημίσεις σχετικές με εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή διαφήμισης ή προσφορών που ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες σας περιορίζοντας έτσι τα ανεπιθύμητα και άνευ ουσίας διαφημιστικά μηνύματα. Επίσης μας βοηθούν στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών μας.

– Cookies Analytics. Είναι υποσύνολο των Cookies λειτουργικότητας και μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών της ιστοσελίδας μας, βελτιώνοντας έτσι συνεχώς την εμπειρία που σας προσφέρουμε.

Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, δύναται να εμφανίσουν διαφημίσεις της Εταιρίας σε ιστότοπους στο διαδίκτυο, να κάνουν χρήση cookies για την ενημέρωσή, βελτιστοποίηση και προβολή διαφημίσεων που βασίζονται σε προηγούμενη επίσκεψη του χρήστη στην ιστοσελίδα www.myhomeluxury.gr

To myhomeluxury.gr  δύναται επίσης να αξιοποιήσει τα cookies από προηγούμενη επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα του για επαναληπτικό μάρκετινγκ.

10 .ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Η συγκεκριμένη σύμβαση χρήσης διέπεται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, τις οδηγίες και τους Κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς διατάξεις, ερμηνεύεται δε με βάση τους κανόνες της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και του οικονομικού και κοινωνικού σκοπού του δικαιώματος.

Εάν κάποια διάταξη κριθεί αντίθετη προς το νόμο και ως εκ τούτου άκυρη ή ακυρώσιμη, παύει αυτοδικαίως να ισχύει, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.

Καμία τροποποίηση των όρων της συγκεκριμένης σύμβασης δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή.